Selkeät palvelupakettimme sujuvoittavat palveluitamme!

Kysy lisää palveluistamme

Uudenmaan Tilikartta Oy:n hinnasto on selkeä ja avoin. Olemme muotoilleet paketteja, joista näet helposti mitä kaikkea palvelumme sisältävät. Kun asioit kanssamme, tiedät mistä maksat, eikä yllättäviä piilokuluja esiinny. Tilitoimistomme palvelee joustavasti niin pääkaupunkiseudulle kuin ketterästi etäyhteyksien päässä koko Suomeen.

SUJUVAA TILITOIMISTOPALVELUA:

  

SUJUVA SMALL
79 €/kk + alv

 

Kenelle 
 Aloittelevalle tai pienelle mutta jo vakiintuneelle yritykselle, joka haluaa vaivatonta peruspalvelua tutulta kirjanpitäjältä. Tositemäärä 0-20/kk (tarkistetaan neljännesvuosittain).


 Mitä 
 Käyttäjäystävällinen ja nykyaikainen sopivasti sähköinen palvelupaketti. Yhteiskäytössä olevat ohjelmistot mahdollistavat saumattoman yhteistyön nimetyn kirjanpitäjäsi kanssa.


 Miksi
 Tositeaineiston vaivaton lataaminen yhteiseen pilvitallennustilaan, jossa voit itse myös tarkistaa aineistoja, aikaisempia tilinpäätöksiä ym.

SUJUVA MEDIUM
139 €/kk + alv

 

 Kenelle 
 Pienelle vakiintuneelle tai kasvua tavoittelevalle yritykselle. Tositemäärä 21-44/kk (tarkistetaan neljännesvuosittain).


 Mitä 
 Käyttäjäystävällinen ja nykyaikainen sähköinen kokonaisuus. Yhteiskäytössä olevat ohjelmistot mahdollistavat saumattoman yhteistyön nimetyn kirjanpitäjäsi kanssa.


 Miksi
 Tositeaineiston vaivaton lähetys suoraan sähköpostistasi tai puhelimestasi auttaa pitämään kassavirran hyppysissä ja talousprosessit hallussa.

SUJUVA SUURI
199 €/kk + alv

 

Kenelle 
Vakiintuneelle tai vielä kasvavalle yritykselle, joka tarvitsee reaaliaikaista ja integroitunutta taloushallinnon kokonaisuutta monimuotoiselle toiminnalle. Tositemäärä 45-75/kk (kirjanpitäjän kirjaamat tositteet).


Mitä 
Käyttäjäystävällinen ja nykyaikainen sähköinen kokonaisuus. Yhteiskäytössä olevat ohjelmistot mahdollistavat saumattoman yhteistyön sekä sisäisesti että nimetyn kirjanpitäjäsi kanssa.


Miksi
Kun myynnit ja ostot hoidetaan yhteisen ohjelmiston avulla, ne ovat heti kirjanpidossa. Myyntisuoritusten seuranta, laskujen kierrätys ja maksatus sekä täydentävän tositeaineiston vaivaton lähetys suoraan sähköpostistasi tai puhelimestasi auttaa pitämään kassavirran hyppysissä ja talousprosessit hallussa. Manuaalinen työ vähenee, näppisvirheitä ei tarvitse enää pelätä ja kaikki on nopeasti tarkistettavissa nettiliittymän avulla.

SUJUVA-palvelupakettien sisältö

SUJUVA SMALL

  • Kirjanpito Briox-ohjelmassa
  • Pdf-tositteiden ja -tiliotteiden lähettäminen vaivattomasti sähköpostilla
  • Tilitapahtumatiedot suoraan pankista kirjanpidon ohjelmaan
  • Briox puhelinsovellus, jonka avulla voit kuvata käteiskuitit omalla puhelimellasi ja lähettää ne suoraan kirjanpitoon
  • Käyttöliittymä Brioxissa yrityksesi talousnäkymään ja/tai tulos- ja taseraportit kuukausittain suoraan sähköpostiisi
  • Alv-raportointi ja ilmoitusvelvoitteiden hoitaminen
  • 1 yrittäjäpalkka/kk
  • Yhteiskäytössä oleva turvallinen pilvitallennustila tositeaineistoja, sopimuksia ja raportteja varten ja tarvittava käyttäjätuki
  • Nimetty kirjanpitäjä, joka vastaa kysymyksiisi 1 h/kk

SUJUVA MEDIUM

  • Kirjanpito Briox-ohjelmassa
  • Pdf-tositteiden ja -tiliotteiden lähettäminen vaivattomasti sähköpostilla
  • Tilitapahtumatiedot suoraan pankista kirjanpidon ohjelmaan
  • Briox puhelinsovellus, jonka avulla voit kuvata käteiskuitit omalla puhelimellasi ja lähettää ne suoraan kirjanpitoon
  • Käyttöliittymä Brioxissa yrityksesi talousnäkymään ja/tai tulos- ja taseraportit kuukausittain suoraan sähköpostiisi

SUJUVA SUURI

  • Briox Myyntilaskutus eri laskutustavat huomioiden, hinnastojen hallinta, sopimuslaskutus sekä ja suoritusten seuranta ja muistutukset. Kun teet itse myyntilaskut Brioxissa, myyntitositteiden määrä ei vaikuta kirjanpidon laskuun
  • Briox Ostolaskujen vastaanotto, kirjanpitäjän tekemä tilitöintikirjaus, kierrätys ja hyväksyntä maksua varten
  • Maksutietojen automaattinen nouto Briox pankkiohjelman avulla
  • Kirjanpito Brioxissa ja oma käyttöliittymä, jonka kautta näkee tositteet ja raportit - porautuvasti
  • e-Tasku-puhelinsovellus (1 käyttäjä), jonka avulla voit kuvata käteiskuitit omalla puhelimellasi hyödyntäen automatiikkaa, joka lukee kuitin tiedot - ilman manuaalista kirjoitusvaihetta. Kirjanpitäjäsi noutaa tositteet e-Taskusta suoraan itse
  • Pdf-tositteiden lähetys vaivattomasti sähköpostilla kirjanpidon aineistoa täydentämään
  • Alv-raportointi, maksutietojen syöttö Briox osto-ohjelmaan ja maksatus sekä ilmoitusvelvoitteiden hoitaminen
  • Tulos- ja taseraportit kuukausittain joko käyttöliittymän taakse tai suoraan sähköpostiisi

Lisäpalvelut

  • Tilinpäätöspaketti 179 €/vuosi
    • Tilinpäätös sekä tilinpäätöksen lähetys PRH:lle
    • Tuloveroilmoitus liitteineen
    • Yhden osingonjakopäätöksen ennakonpidätys- ja vuosi-ilmoittaminen verottajalle
  • Lisäpalkat 15 €/palkkalaskelma (sisältää ilmoituksen Tulorekisteriin)
  • Muut lisäpalvelut (erillinen palkkaneuvonta, myyntilaskutus/reskontranhoito, alkutietojen syöttäminen ym.) 70 €/h
  • Yksittäisten verkkolaskujen lähetys puolestasi 10 €/lasku
  • Paperinen kirjanpito + 7 €/kk (sisältää kuluvan tilikauden aineiston säilytyksen.)
  • Avausmaksu 29 €

Lisäpalvelut

  • Tilinpäätöspaketti 360 €/vuosi
    • Tilinpäätös sekä tilinpäätöksen lähetys PRH:lle
    • Tuloveroilmoitus liitteineen
    • Yhden osingonjakopäätöksen ennakonpidätys- ja vuosi-ilmoittaminen verottajalle
  • Osto- ja/tai myyntireskontra omaan käyttöön osana palvelukokonaisuutta + 40 €/kk
  • Muut lisäpalvelut (erillinen palkkaneuvonta, myyntilaskutus/reskontranhoito, alkutietojen syöttäminen ym.) 70 €/h
  • Lisäpalkat 15 €/palkkalaskelma (sisältää ilmoituksen Tulorekisteriin)
  • Avausmaksu 50 €

Lisäpalvelut

  • Tilinpäätöspaketti 490 €/vuosi
    • Tilinpäätös sekä tilinpäätöksen lähetys PRH:lle
    • Tilinpäätöksen sähköinen allekirjoitus
    • Tuloveroilmoitus liitteineen
    • Yhden osingonjakopäätöksen ennakonpidätys- ja vuosi-ilmoittaminen verottajalle
  • Ostolaskujen maksatus
  • Muut lisäpalvelut (erillinen palkkaneuvonta, myyntilaskutus/reskontranhoito, alkutietojen syöttäminen ym.) 70 €/h
  • Palkat 15 €/palkkalaskelma (sisältää ilmoituksen Tulorekisteriin)
  • >75 tositetta/kk +2,10 €/tosite

Millainen palvelupaketti sopisi parhaiten tarpeisiinne?

Oletpa sitten aloitteleva, kasvua hakeva yritys tai vakiintunut alan toimija, meiltä löydät varmasti tarpeisiisi vastaavaa tilitoimistopalvelua. Annamme mielellämme lisätietoa siitä, mikä palvelupaketti sopisi yrityksellesi parhaiten. Lisäksi selkeät lisäpalvelumme täydentävät kokonaisuutta. Ota yhteyttä, ja kerro tilanteesi – katsotaan yhdessä asioita eteenpäin!

Tutustu myös aloittavan yrittäjän tietopakettiin!

Kasvetaan ja kehitytään yhdessä!

Tilanteet muuttuvat, voit siis sovittaa palvelupakettiasi matkan varrella vastaamaan yrityksesi tämän hetkisiä tarpeita nopeastikin. Samoin tarjoamillamme lisäpalveluilla saadaan uusia ulottuvuuksia kumppanuuteen.

Puhelinkuvake

Haluatko lisätietoa? Ota yhteyttä – kerromme mielellämme lisää!

Ota yhteyttä